Hoe kun je je drankjes nog beter laten smaken?Door ze zo mooi mogelijk te serveren!Onze prachtige glaasjes zijn gemaakt in India en met de hand gegraveerd en beschilderd met goudverf die absoluut food-safe is.Mix gerust de verschillende patronen in onze collectie, dat maakt het geheel nog sterker.Hoe kun je je drankjes nog beter laten smaken?Door ze zo mooi mogelijk te serveren!Onze prachtige glaasjes zijn gemaakt in India en met de hand gegraveerd en beschilderd met goudverf die absoluut food-safe is.Mix gerust de verschillende patronen in onze collectie, dat maakt het geheel nog sterker.”>
Carafe Leaves
€28 ,-
Uitverkocht
- > gratis thuisbezorgd of op afspraak
- > veilig achteraf betalen
- > 30 dagen retourrecht: niet tevreden, geld terug
Carafe Leaves
Gratis verzending
Bestellingen bij Lamp en Meubels van minimaal € 50,- worden gratis thuisbezorgd in Nederland & België. Bij bestellingen onder € 50,- rekenen we € 3,75 verzendkosten.
Houd er rekening mee dat bij bestellingen onder rembours wij genoodzaakt extra €23,95 rembourskosten in rekening brengen. De verzendkosten zijn inclusief BTW.
Kwaliteit
Bij Lamp en Meubels vinden we service en kwaliteit belangrijk. Service en kwaliteit betekent voor ons dat we graag mooie producten leveren en onze klanten een prettige ervaring willen meegeven, zodat ze lang van hun aankoop kunnen genieten.
Heb je een vraag? Neem even contact op met ons wij helpen je graag verder.
Beste prijs
Lamp en Meubels streeft er altijd naar artikelen voor de laagst mogelijke prijs aan te bieden. Mocht het ons toch hoe dan ook ontgaan zijn en jij toch scherp bent gebleven en je hebt je gewenste product elders toch voordeliger gezien?
Meld dit aan ons klantenservice, vaak zullen we je het artikel voor dezelfde prijs kunnen aanbieden
Veilig en Veelzijdig betalen
Wij proberen ook op het gebied van betalen het iedereen zo makkelijk mogelijk te maken. Daarom kan je bij Lamp en Meubels met de meeste gangbare betaalmethodes betalen. Vooraf, bij levering, of achteraf betalen, bij ons is bijna alles mogelijk.
Mocht je meer informatie wensen over onze betaalmogelijkheden neem dan contact met ons op.
Productgarantie
Garantie
Voor ieder product geldt de wettelijke garantie. Deze garantie houdt in dat een product bij levering in goede staat moet zijn en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing. Dit kan zijn reparatie of vervanging van het betreffende product of terugbetaling van het door jou betaalde aankoopbedrag.
Een melding die betrekking heeft op wettelijke garantie kun je rechtstreeks doen aan onze afdeling klantenservice.
Geschillen
Nieuwe aankopen doen voor je woning is een belangrijke en vaak kostbare zaak. Dan mag je wel een goede service verwachten.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar service@lampenmeubels.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Klik hier voor informatie over onze 14 dagen bedenktermijn en retourprocedure
Gratis verzending
Bestellingen bij Lamp en Meubels van minimaal € 50,- worden gratis thuisbezorgd in Nederland & België.
Bij bestellingen onder € 50,- rekenen we € 3,75 verzendkosten.
Houd er rekening mee dat bij bestellingen onder rembours wij genoodzaakt extra €23,95 rembourskosten in rekening brengen.
De verzendkosten zijn inclusief BTW.
Levertijd
Wij doen ons best om ieder product zo snel mogelijk te leveren. De gemiddelde levertijd is tussen de 2-3 werkdagen. Mocht je een bestelling plaatsen waaruit blijkt dat de levertijd uitwijkt, krijg je van ons per mail hierover bericht. Je krijgt van ons altijd een orderbevestiging die je per mail van ons ontvangt zodra je je bestelling hebt geplaatst.
Zodra er een behandeling start op je bestelling zal je hierover bericht worden en deze kunnen volgen.
Als je meerdere artikelen bestelt, dan wordt jouw bestelling verstuurd zodra alle artikelen beschikbaar zijn, mits je een verzoek hebt gedaan voor een deellevering. Dit kan je aanvragen bij de klantenservice.