Retourneren

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via service@lampenmeubels.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Maak gebruik van ons online retourformulier.

Hoe kan ik de bestelling retourneren?

We bieden je 3 opties aan om je bestelling te retourneren. Je bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending. In de drie hieronder beschreven retouropties vind je hierover meer informatie.

𝐢

We verzoeken je het artikel stevig te verpakken in de originele verpakking.
Gebruik alleen transparant tape (geen duct-tape) om de verpakking dicht te plakken. Schrijf niet op de doos!

Zelf retourneren via pakketdienst (zelf laten frankeren)

  1. Verpak het artikel stevig in de originele verpakking (indien mogelijk).
  2. Meld je retourzending hier aan.
  3. Je ontvangt van ons per email het retouradres en het nummer van je retourzending. Plak dit briefje op iedere doos.
  4. Lever het pakket in bij een PostNL pakketpunt. De verzendkosten zijn voor eigen rekening.
  5. Vraag om een bewijs van afgifte en bewaar deze goed. Wij zijn niet aansprakelijk voor beschadigingen of zoekgeraakte retourartikelen.
  6. Na ontvangst van het artikel wordt beoordeeld of het aan de retourvoorwaarden voldoet. Is dat het geval, dan gaan we ons best doen om binnen 5 werkdagen het volledige bedrag terug te storen. Soms lukt dit niet, maar je kunt ervan uitgaan dat je uiterlijk 14 dagen na je retourmelding het geld terug hebt. 

Retourneren naar magazijn

  1. Verpak het artikel stevig in de originele verpakking (indien mogelijk).
  2. Meld je retourzending hier aan.
  3. In de winkel wordt beoordeeld of het artikel aan de retourvoorwaarden voldoet. Is dat het geval, dan gaan we ons best doen om binnen 5 werkdagen het volledige bedrag terug te storen. Soms lukt dit niet, maar je kunt ervan uitgaan dat je uiterlijk 14 dagen na je retourmelding het geld terug hebt. Let op: er wordt geen contant geld terugbetaald.
  4. Onze openingstijden en adresgegevens vind je hier.

Voorwaarden

  • Het product is binnen 30 dagen na ontvangst weer bij ons binnen;
  • Voor een soepele verwerking vragen we je je retourzending aan te melden via deze link;
  • Het product is slechts in zoverre uitgepakt of gebruikt om te kunnen beoordelen of je het product wilt houden. Bekijk het product dus gerust zoals je in een winkel zou doen;
  • Het product is in de originele staat en verpakking (indien mogelijk);
  • Het product wordt in goede staat bij ons afgeleverd, zonder montage- en transportschade. Wees in je bedenktijd dus voorzichtig en breng geen schade toe aan het product. Wij mogen een schadevergoeding inhouden voor beschadigingen die bij de consument zijn ontstaan.

Service & garantie

Is er een probleem met je product, bijvoorbeeld transportschade of een imcomplete levering? Kijk dan bij Service en klachtafhandeling.