Garantie

Bij Lamp en Meubels vinden we service belangrijk. Service betekent voor ons dat we graag mooie producten leveren en onze klanten een prettige ervaring willen meegeven. Gaat er onverhoopt toch iets mis? Dan vind je op deze pagina meer informatie.

Vragen en klachten

Heb je een vraag? Neem even contact op met onze klantenservice, deze helpt je graag verder.

Heb je onverhoopt toch een klacht? Laat het ons weten via service@lampenmeubels.nl. Omschrijf duidelijk wat er aan de hand is, meestal hebben we je klacht zo voor je opgelost!

Is je aankoop uiterlijk beschadigd of op een andere manier onvolkomen? Stuur dan foto’s mee, zodat we je klacht goed kunnen beoordelen. Lamp en Meubels reageert altijd binnen vier werkdagen of neemt contact met je op om de klacht te bespreken.

Heb je klachten over de staat van het product bij levering, zoals transportschade of een kapot/beschadigd geleverd product? Laat het ons binnen 5 werkdagen na levering weten.

Garantie

Voor ieder product geldt de wettelijke garantie. Deze garantie houdt in dat een product bij levering in goede staat moet zijn en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing. Dit kan zijn reparatie of vervanging van het betreffende product of terugbetaling van het door jou betaalde aankoopbedrag.

Een melding die betrekking heeft op wettelijke garantie kun je rechtstreeks doen aan onze afdeling klantenservice.

Fabrieksgarantie

Het kan zijn dat er ook sprake is van fabrieksgarantie, dit is een aanvullende garantie op de wettelijke garantie die wordt gegeven door de fabrikant of importeur. De fabrikant of importeur kan hierbij zelf voorwaarden stellen aan de garantie. De garantietermijn kan per fabrikant/importeur verschillen. De fabrieksgarantie geldt alleen voor product- en of fabricage fouten. Slijtage, schade of oneigenlijk gebruik zijn uitgesloten. Gaat een product defect binnen de fabrieksgarantie termijn, ook dan kun je dat melden aan onze afdeling klantenservice. Wij zullen dan namens jou de kwestie voorleggen aan de betreffende leverancier.